دانلود آهنگ صالح رضایی به نام ماله منه + متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ صالح رضایی به نام ماله منه + متن آهنگ

دانلود

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Saleh Rezaei – Male Mane

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Saleh Rezaei – Male Mane

 

 __________________________ 

 

متن آهنگ

 

یه مدته درگیره چشماتم تا تو نیای وایمیسته ساعتم

 

یه جوره خاصی تو منو میخواستی دوست دارم اینو که روم حساسی

 

عطر تنت رو لباسمه آرامشت تسکینه قلبمه

 

تو که راستی راستی اگه منو خواستی بگو پای عشقم تا کی وایمیستی

 

ماله منه نبینم هیچکسی دورش بیاد

 

آخه دوسش دارم اونو خیلی زیاد اگه بارون بیاد دلم اونو میخواد

 

دوست دارمش خودش میدونه که من میخوامش

 

اگه اون با من بمونه دارم آرامش

 

آخه دوست دارمش چه خوبه دارمش

 

شعر آهنگ جدید صالح رضایی ماله منه

 

یه جورایی خیالم راحته ماله منی عشمون ثابته

 

حاله قلبم خوبه واسه تو میکوبه اگه ترکم کنی دلم آشوبه

 

دیوارم از عکسایه تو پره هر لحظمون میشه یه خاطره

 

میدونم میتونی واسه من بمونی تو ماله من میشی به این آسونی

 

ماله منه نبینم هیچکسی دورش بیاد

 

آخه دوسش دارم اونو خیلی زیاد اگه بارون بیاد دلم اونو میخواد

 

دوست دارمش خودش میدونه که من میخوامش

 

اگه اون با من بمونه دارم آرامش

 

آخه دوست دارمش چه خوبه دارمش

 

 __________________________ 

 

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

مدیر
ساعت21:54---29 تير 1395
ملت بلاگ، لذت ساخت يک سايت حرفه اي

ǷªSɧÎм◊◊η
ساعت21:41---29 تير 1395
http://www.kishomatchat1.xyz/chat

بنت الزهرا ...
ساعت21:40---29 تير 1395
قسمت 26 تا 30 رمان فرار از جهنم


!!چتروم ارزان!
ساعت21:39---29 تير 1395
دوستان از لج و حسادت الفا طرح قیمت ها شکسته شد.
چتروم با ظرفیت 1500نفر انلاین تنها
10هزار تومان


مدیر
ساعت21:54---29 تير 1395
ملت بلاگ، لذت ساخت يک سايت حرفه اي

ǷªSɧÎм◊◊η
ساعت21:41---29 تير 1395
http://www.kishomatchat1.xyz/chat

بنت الزهرا ...
ساعت21:40---29 تير 1395
قسمت 26 تا 30 رمان فرار از جهنم


!!چتروم ارزان!
ساعت21:39---29 تير 1395
دوستان از لج و حسادت الفا طرح قیمت ها شکسته شد.
چتروم با ظرفیت 1500نفر انلاین تنها
10هزار تومان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 29 تير 1397برچسب:Male Mane , Saleh Rezaei ,آهنگ, صالح رضایی,دانلود ,مال منه,متن آهنگ,ساعت 21:26 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین